Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за крайно гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Саско или както там ти е името, всичко това моето момче показва, че не те бива дори с търсачката. И иди сега си пробий гърнето
    А това за замръзналото гърне е фолклор на чукчите
    От дупка за борба с ръждата се оказа че е дупка за борба с леда
    Честита коледа на всички.Нямах никакво намерение да пиша но на Самораеца клавиатурната уста му е по голяма от самочувствието и за това ще споделя какво ме сполетя през средата на 90-те години.Тогава наистина имаше зими с много сняг и зверски студове.Тогава имах лада 1500s(някои колеги знаят що за автомобил е) и една сутрин излизам да паля и йок.Припали и започна едно гърмене и паткане и загасна.След проверка на всичко,а те не са много едно делко и центровка която ако знаеш белезите се прави и на око.За проба ДИГНАХМЕ НА КРИК колата и АЗ ЛЕГНАХ ПОД КОЛАТА и свалих гърнето.Запалихме колата и тя заработи като "бегачка". Вкарахме гърнето на топло и идея си нямате какво изтече.

    пс.На младини сам съм сменял на ладата скоростите и тя беше вдигната на два крика и две трупчета и все още съм жив.
    И самораецо що не си направиш едно душевно харакири и не спреш да цапаш почти всяка тема.Може наистина да си интелектуално надарен но поведението ти не подхожда на способностите ти.

    поздрави
    Николай.
    Last edited by nikotm; d.m.y г., 19:10. Основание: правописна грешка
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • #32
      Моето гърне е на път да стане,като това на колегата,и съм убеден,че проблемът не е в това дали колата е на бензин или газ.Просто неизвестно защо в края на тръбата заводски не са направили никакъв борд(берт),както при много други автомобили.Ако имаше такъв кондензът би течал по земята,вместо да се слива на въпростното място от снимката.Обърнете внимание,когато колата работи на място и ще се убедите сами.Също така мисля,че поставянето на саморъчно направен борд,много би забавил нещата да се стигнат дотук.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

      Comment


      • #33
        На Алфата не ми е "замръзвало" гърнето, но Пунтото го прави този номер. Въпреки, че няма газ си кондензира доволно. Онзи ден го закарах на мивка и там ми го напълниха малко докато измиел ауспуха. Пиша всичко това, защото ми се е случвало да не мога да запаля заради замръзнала вода в гърнето. А тя е там и през лятото т.е. целогодишно и гърнето си гние. С дупка или без веднъж махнеш ли оригиналното ще си го сменяш често.

        Comment


        • #34
          Вчера я запалих и се загледах по така обстойно в ауспуха.Образувалия се конденз си седи в тръбата накрая под формата на обилно количество водица.Трябва да я изфорсирам, че да излезе.И ако съм по баир с муцуната надолу всичката тази вода си влиза в гърнето като у тях си.Гърнето си е оригиналното не е сменяно а изгни за 1 зима.Ако намажа това изгнилото с антикор и му направя една дупчица ф2 колкото да излиза тая вода дали ще доведе до по бавно гниене да го спася, че като го гледам другата зима сигурно и главата си ще вкарам вътре.
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
          Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
          Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Subsense Покажи съобщение
            Вчера я запалих и се загледах по така обстойно в ауспуха.Образувалия се конденз си седи в тръбата накрая под формата на обилно количество водица.Трябва да я изфорсирам, че да излезе.И ако съм по баир с муцуната надолу всичката тази вода си влиза в гърнето като у тях си.Гърнето си е оригиналното не е сменяно а изгни за 1 зима.Ако намажа това изгнилото с антикор и му направя една дупчица ф2 колкото да излиза тая вода дали ще доведе до по бавно гниене да го спася, че като го гледам другата зима сигурно и главата си ще вкарам вътре.
            Било си е изгнило и с газта е избило изведнъж. Няма да помогне антикора , тръгнала ли е ръждата няма спасение. Пък и то гние отвътре , не отвън .
            Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
            За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

            Comment


            • #36
              Еко не се хаби за глупости!
              Добрия тон явно не се отдава на всички.

              Честита коледа и весела нова година на всички.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

              Comment


              • #37
                За конденза мога да кажа че всичките ми коли са на газ и на половината гърнета изгниха. Обаче на някой не са мръднали. Според мен си зависи от ГИ-то , настройки , къде се кара и колко конденз отделя. И все пак на Волвото гърнето не можеше да изкара и една година горе долу, смених го с марково от чужбина и да чукна на дърво трета година е 6. Алфата на газ има доста по малко конденз от колкото голфа на съседа, гърнето му е като аквариум. Според мен си купете едно читаво крайно гърне и пробвайте като мен колко време ще изкара, аз мисля едно 4-5 години няма да мръдне.

                А за variable intake manifold на 2.0ТС мога да кажа че клапите са затворени до 3000 оборота , след това се отварят до към 5000-5500 оборота и после пак се затварят. Общо зето са в дълго положение около 2500-3000 оборота , преди 3000 са в късо както и след 5000. Като го изключих се получи нещо като дупка след 3000 за около 1000 оборота но нищо стряскащо. Повече имаше промяна в звука на двигателя отколкото в динамиката.
                Last edited by SkindredZ; d.m.y г., 13:47.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от SkindredZ Покажи съобщение
                  За конденза мога да кажа че всичките ми коли са на газ и на половината гърнета изгниха. Обаче на някой не са мръднали. Според мен си зависи от ГИ-то , настройки , къде се кара и колко конденз отделя. И все пак на Волвото гърнето не можеше да изкара и една година горе долу, смених го с марково от чужбина и да чукна на дърво трета година е 6. Алфата на газ има доста по малко конденз от колкото голфа на съседа, гърнето му е като аквариум. Според мен си купете едно читаво крайно гърне и пробвайте като мен колко време ще изкара, аз мисля едно 4-5 години няма да мръдне.

                  А за variable intake manifold на 2.0ТС мога да кажа че клапите са затворени до 3000 оборота , след това се отварят до към 5000-5500 оборота и после пак се затварят. Общо зето са в дълго положение около 2500-3000 оборота , преди 3000 са в късо както и след 5000. Като го изключих се получи нещо като дупка след 3000 за около 1000 оборота но нищо стряскащо. Повече имаше промяна в звука на двигателя отколкото в динамиката.
                  Сигурно си с ECU 7.3.1


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Да колега, с Bosch Motronik 7.3.1 съм. И от личен опит мога да кажа на кола с къса генерация конденз почти никакъв. А на по дългите към края става на вода , другото което е да си изкарате аспуха някъде по средата , няма да изгние гаранция. ( Колко ще е грозно е друг въпрос )

                    Comment


                    • #40
                      Интересна тема сте захванали! Преди седем години смених цяката генерация на Ренетка на жената. Там забелязах, че на крайното гърне, съвсем на края има дупка с диаметър 1/8". Стана ми странно, но после се сетих за практиката в Кюстендил да се пробиват гърнетата, защото там зимата стават страшни студове и е най-редовно явление на някой да му замръзне конденза в гърнето. Поразчоплих въпроса и ето накратко как стоят нещата:
                      Дупката трябва да е поне 3 мм. Това се прави, защото при по-малка дупка в покой водата няма да може да изтече, поради повърхностното съпротивление.
                      По принцип дупките са в задния край на последното гърне, точно преди крайната тръба.
                      Това правило не е меродавно. По-добре е да се знае предварително къде замръзва, защото за различните модели е различно. Добре е да се знае и къде се образува конденза, а това става най-вече с проба-грешка.
                      На моите алфи има една тапа, точно преди катализатора и тя ме е спасявала два пъти. В единият от замръзване, а в другият просто катализаторът се изповръща в системата.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #41
                        Абе кво тва 1/8" пиши на български бе, да не та питам колко унции ракия изпи.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                          Абе кво тва 1/8" пиши на български бе, да не та питам колко унции ракия изпи.
                          Това се получава, като пробиеш дупка с крива бургия 3мм или разбит преден лагер на дрелката. Получава се 3.2 мм приблизително.
                          В унции не мога да ти кажа, ама на Нова година изпих около две пинти руска водка, а после и една чаша ракия, а после дойдоха един приятел с кокошарника си и се оказа, че трябва да пресушим една бутилка, с фамозната яребица на етикета.
                          На втори сутринта, когато се събудих, жената каза, че или тя самата ще ме застреля или ще ме изгони, ако още един път обръснеме сибирската ангорка на съседа или пак се изпикаеме във фикуса на достопочтенната госпожа от третия етаж, който тя държи в коридора.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment

                          Working...
                          X